روستای باغ مهدی سانیج
معرفی روستا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
 

خدای متعال به یکی از صدیقین وحی کرد در میان بندگان من بندگان خاصی هستند که آنان مرا دوست می دارند و من آنان را دوست می دارم ، آنان به من مشتاقند و من به آنان اشتیاق دارم ، آنان به یاد من اند و من به یاد آنان هستم ، آنان به من نظر دارند و من به آنان نظر دارم ، تو ای داود اگر در راه آنان قدم نهادی تو را نیز دوست خواهم داشت و اگر از راه آنان عدول کنی و راه دیگری را انتخاب کنی دشمنت خواهم گرفت ، داود (ع) گفت : پروردگارا آنان را چه علامت است ؟ خداوند فرمود :


ادامه مطلب
[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 17:44 ] [ محمد ]

عکسهای بهاری این عکسها را همین دیروز گرفتیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 8:39 ] [ محمد ]

وهابیت کوردل که همواره ادعای دروغین خود مبنی بر بی‌احترامی تشیع به صحابی پیامبر اعظم(ص) را در بوق و کرنا می‌کند، در اقدامی ننگین‌ و با نبش قبر نورانی «حجر بن عَدی» و ربودن پیکر مطهرش، چهره واقعی خود را نشان داد.

انتشار خبر تعرض به قبر نورانی حُجر بن عَدی -که به اشتباه معمولا عُدَی خوانده می‌شود- به همراه تصاویر دردناک از این فاجعه غیراخلاقی قلب میلیون‌ها مسلمان ـ اعم از شیعه و سنی ـ را به درد آورد.

این در حالی است که حجر از صحابی پیامبر(ص) به شمار می‌رود و اهل تسنن احترام بالایی برای صحابی رسول‌الله(ص) قائلند، از این رو باید میان برادران اهل تسنن با وهابی‌ها تفکیک قائل شد.

حجت‌الاسلام جواد محدثی از نویسندگان مشهور حوزوی،‌ آخرین بخش از کتاب «آشنایی با اسوه‌ها» را به معرفی «حجر بن عَدی» اختصاص داده است. وی در این کتاب که بیش از یک دهه پیش تألیف شده است، حجر و یاران همراهش را از شهدای افتخار آفرین تاریخ معرفی می‌کند که در عصر سکوت و خفقان، فریاد ظلم‌ستیزی سر دادند و تأکید می‌کند: حجر و یاران او، برای جوانان فضیلت‌خواه جامعه ما و همه امت اسلامی در سراسر جهان، سرمشق ایمان، جهاد، هجرت، فداکاری، مبارزه با فساد، امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از حق و افشای چهره نفاقند.

به نقل از خبرگزاری فارس

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:22 ] [ محمد ]

مراد بیده ای" مردی ، متدین ، با ایمان ، مخلص و از طرفداران حاج شیخ غلامرضا بود . هر کجا که حاج شیخ منبر داشت ، او هم بود .

مراد ، یکی از بنّاهای کارخانه اقبال یزد بود که پس از ساخت کارخانه ، به استخدام کارخانه در آمده بود و تعمیرات کارخانه را به عهده داشت . همه زندگی او در یک اتاق خلاصه می شد . بزرگ طایفه خودش بود و چون ساده می زیست و بی پیرایه ، مردم هم او را دوست داشتند .

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:54 ] [ محمد ]

تصاویر بهاری از روستا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:8 ] [ محمد ]

 

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در محفل نخبگان استان یزد عنوان کرده اند که : " بنده اولین بار مزه شیرینی یزدی را ازدست مادربزرگ یزدی ام چشیده ام " .

 

به نقل از سایت تبیان تفت

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:18 ] [ محمد ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ روستای باغ مهدی خوش آمدید
امکانات وب

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 12514
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1